Kamis, 14 April 2011

Tears

Bolehkah aku menangis?
Bolehkah aku guratkan dukaku ini?
Bolehkah aku berbagi cerita?
Bolehkah aku tertawa sejenak?

Bolehkah aku mengharapkanmu kembali?
Bolehkah aku mengingat masa-masa bahagia kita dulu?
Bolehkah aku meminta tawaku kembali yang telah kau renggut?
Bolehkah aku meminta kejujuranmu?

Bolehkah aku melihat kesetiaanmu?
Bolehkah aku bertamasya bersama bayangmu?
Bolehkah aku memiliki harapan untuk mencintaimu lagi?
Bolehkah aku ikut untuk hidup bersamamu?

Bolehkah aku meminta kalau suatu saat nanti kita akan bersama?
Bolehkah aku menangis sekali lagi?
Bolehkah tetesan air mata ini mengalir deras?
Bolehkah aku membiarkan duka ini bertamasya?

Bolehkah aku menantimu di pintu bahagia nanti?
Bolehkah aku berdoa agar aku dapat terus bersamamu?
Bolehkah aku bermimpi untuk terbang ke syurga denganmu?
Bolehkah?

Bolehkah aku lakukan itu semua?
Bolehkah?

Tolong jawab tanyaku ini.
Jangan kau biarkan hatiku dalam keadaan bimbang...

Tidak ada komentar:

Posting Komentar